"Να βελτιωθεί ο υπάρχων Εθνικός Δρόμος Τρίπολης - Σπάρτης με κατασκευή νέου τμήματος για τη παράκαμψη Μανθυρέας - Αλεποχωρίου Αρκαδίας.
Ο δρόμος Τρίπολης Σπάρτης αποτελεί για πολλά χρόνια το βασικό οδικό άξονα που συνδέει τους δύο Νομούς Αρκαδίας και Λακωνίας.
Μετά τη παράδοση του νέου δρόμου Λεύκτρο Σπάρτη πολλοί είναι οι πολίτες που λόγο της επιπλέον χιλιομετρικής απόστασης ,της καταβολής διοδίων αλλά και του μηδενικού ουσιασιαστικά χρονικού ωφέλους, παρά την ασφάλεια που παρέχει ο νέος δρόμος επιλέγουν τον υφιστάμενο δρόμο..
Ερχεται λοιπόν ξανά στην επικαιρότητα το ζήτημα της βελτίωσης του υπάρχοντος δρόμου ο οποίος πρέπει να παρέχει οδική ασφάλεια και εξυπηρέτηση των διερχομένων.
Η παράκαμψη των Βουτιάνων βελτίωσε το δρόμο και συντόμευσε το χρόνο κατά 10 λεπτά.
Χρειάζεται να γίνουν και άλλες παρεμβάσεις!
Μία πρόταση που πρέπει να εξετάσει η Περιφέρεια Πελοποννήσου είναι η χάραξη νέου τμήματος για τη παράκαμψη ανατολικά Μανθυρέας -Αλεποχωρίου από το ύψος της Κερασίτσας μέχρι τη διασταύρωση των Καρυών.Ετσι θα αποφεύγεται η υπάρχουσα δύσκολη διαδρομή στο συγκεκριμένο τμήμα.
Επίσης θα πρέπει να γίνουν οι δέουσες βελτιώσεις αναβαθμίσεις του οδικού δικτύου από τη διασταύρωση των Καρυών μέχρι το ύψος των 118.
Αυτές οι παρεμβάσεις θα καταστήσουν ακόμα πιο σύντομο και πιο ασφαλή τον υπάρχοντα δρόμο Τρίπολης Σπάρτης.
Οι περιφερειακές ενότητες Λακωνίας και Αρκαδίας πρέπει και μπορούν να συμβάλλουν στη κατεύθυνση αυτή."
Μετά τη παράδοση του νέου δρόμου Λεύκτρο Σπάρτη πολλοί είναι οι πολίτες που λόγο της επιπλέον χιλιομετρικής απόστασης ,της καταβολής διοδίων αλλά και του μηδενικού ουσιασιαστικά χρονικού ωφέλους, παρά την ασφάλεια που παρέχει ο νέος δρόμος επιλέγουν τον υφιστάμενο δρόμο..
Ερχεται λοιπόν ξανά στην επικαιρότητα το ζήτημα της βελτίωσης του υπάρχοντος δρόμου ο οποίος πρέπει να παρέχει οδική ασφάλεια και εξυπηρέτηση των διερχομένων.
Η παράκαμψη των Βουτιάνων βελτίωσε το δρόμο και συντόμευσε το χρόνο κατά 10 λεπτά.
Χρειάζεται να γίνουν και άλλες παρεμβάσεις!
Μία πρόταση που πρέπει να εξετάσει η Περιφέρεια Πελοποννήσου είναι η χάραξη νέου τμήματος για τη παράκαμψη ανατολικά Μανθυρέας -Αλεποχωρίου από το ύψος της Κερασίτσας μέχρι τη διασταύρωση των Καρυών.Ετσι θα αποφεύγεται η υπάρχουσα δύσκολη διαδρομή στο συγκεκριμένο τμήμα.
Επίσης θα πρέπει να γίνουν οι δέουσες βελτιώσεις αναβαθμίσεις του οδικού δικτύου από τη διασταύρωση των Καρυών μέχρι το ύψος των 118.
Αυτές οι παρεμβάσεις θα καταστήσουν ακόμα πιο σύντομο και πιο ασφαλή τον υπάρχοντα δρόμο Τρίπολης Σπάρτης.
Οι περιφερειακές ενότητες Λακωνίας και Αρκαδίας πρέπει και μπορούν να συμβάλλουν στη κατεύθυνση αυτή."
Επισημανση 1η: Ποιος/ποιοί και πότε θα δώσουν λόγο για το εργο Λεύκτρου-Σπάρτης ,πού με τόσες τυμπανοκρουσίες παραδόθηκε,αλλά με τι προσδοκόμενο όφελος?Ποιά μελέτη βιωσιμότητος?χωρίς ΛΕΑ,με στροφές κλπ κακοτεχνίες ..ίσως είναι χρήσιμη από χιλιομετρικής άποψης για την νοτιότερη Λακωνία..παρά ταύτα οι επιφυλάξεις παραμένουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 2η: Τα ίδια ανωτέρω ισχύουν και για την πρόταση βελτίωσης υφιστάμενου οδικού άξονα με έμφαση στο τμήμα ΚΕΡΑΣΙΤΣΑΣ- ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΡΥΩΝ κλπ. Θυμίζουμε το κλείσιμο τού τμήματος παρακαμψης ΣΕΛΑΣΙΑΣ δύο (2) φορές αμέσως και διαδοχικά μετά την λειτουργία του λόγω κακοτεχνιών ,κατακρημνίσεων κλπ.Ελπίζουμε να μην ανακηρυχθεί ανάδοχος ο ίδιος !! ο εργολάβος (άραγε ελέγχθηκε ποτέ η υπόθεση ?)Και πάντως ΚΑΙ αυτή η παράκαμψη ΔΕΝ έχει τίς καλύτερες προδιαγραφές (απότομες κλίσεις δρόμου ,επικίνδυνες κατηφόρες κλπ. Ας ελπίζουμε βέβαια για το καλύτερο..θα δούμε...