Αυτή η αιώνια λάμψη της Σπάρτης μπορεί σήμερα να αποτελέσει ένα σπουδαίο μέσο προβολής της σύγχρονης πόλης μας, μετασχηματισμένο βέβαια με σημερινούς όρους και σημεία αναφοράς. Στο πλαίσιο του μάρκετινγκ, είναι απαραίτητο η Σπάρτη να αποκτήσει νοηματική ταυτότητα, μέσω της οποίας θα δημιουργηθούν και θα προωθηθούν τα τουριστικά, αγροτικά και πολιτιστικά προϊόντα της. Το Σπάρταθλον αποτελεί ένα από τα πρώτα και μάλιστα επιτυχημένα παραδείγματα προβολής του τόπου, μέσω της αρχαίας ιστορίας.
Εμείς διαθέτουμε πραγματικά μια πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και ένα μοναδικό φυσικό περιβάλλον, που μπορούν κάλλιστα να αξιοποιηθούν για την υλοποίηση μιας τέτοιας στρατηγικής. Άλλες χώρες έχουν ήδη πετύχει με τον τρόπο αυτό τη δημιουργία και προώθηση αναγνωρίσιμων ποιοτικών προϊόντων τους, όπως η Σκωτία με το ουίσκι, που έχει ως ετικέτα την πέρδικα μέσα στο ορεινό περιβάλλον των υψιπέδων της ενδοχώρας της.
Η προστιθέμενη αξία που θα δημιουργηθεί από το brand name της Σπάρτης μπορεί να διατηρηθεί μακροχρόνια και να συμβάλλει καθοριστικά στην οικονομική ανάπτυξη, τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και εν τέλει στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των πολιτών.
Σαραντούλα Κεφαλά - Κουφού
Υποψήφια Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Λακωνίας
Υποψήφια Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Λακωνίας
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου